Konfigurace
Význam parametrů
api: obj (v4.0.0)
Adresa websocket proxy na UCS. Pokud není nastaven, tak se získá z aktuální URL.
window.ucsOperator.api = {
hostname: string,
port: string,
path?: string,
secure?: boolean,
ws: {
hostname?: string,
port?: string,
path?: string,
secure?: boolean
},
recording: {...}, // stejné jako ws
report: {...}, // stejné jako ws
email: {...}, // stejné jako ws
template: {...}, // stejné jako ws
}
lang: str (v4.0.0)
Výchozí jazyk (před tím, než se uživatel přihlásí).
renderTo: str (v4.0.0)
ID html tagu, do kterého se aplikace vyrenderuje (default “app”).
headless: bool (v4.0.0)
Pokud je true, pak se vůbec nespustí GUI.
autologin: bool (v4.0.0)
V případě použití akce login s 3. parametrem remeber nastaveným na true dojde k uložení přihlašovacího jména a hesla do cookie, parametr autologin ovlivňuje, zda se pouze vyplní formulář (autologin: false) nebo se provede i přihlášení (autologin: true)
autologout: bool (v4.0.0)
Automaticky odhlásit uživatele pokud dojde k přihlášení stejného uživatele na jiném počítači nebo v jiném okně prohlížeče?
identifyURL: bool (v4.0.0)
Bude automaticky použit identifikátor předaný v URL?
identifyIP: bool (v4.0.0)
Bude použita IP adresa získaná dotazem na server UCS jako identifikátor?
identifyCookie: bool (v4.0.0)
Bude použit identifikátor zadaný uživatelem při předchozím přihlášení?
listDevices: bool (v4.0.0)
Zda se má z UCS získat seznam dostupných telefonů s jejich identifikátory pro vytvoření dropdown menu s výběrem telefonů.
confirmDevice: bool (v4.0.0)
Pokud je parametr true, tak je uživatel vyzván k potvrzení spárovaného telefonu podle zadaného identifikátoru, při nastavení parametru na false, je aplikace spuštěna okamžitě po spárování telefonu.
showDialControl: bool (v4.0.0)
Mají se v horní liště zobrazit ovládací prvky pro ovládání hovorů?
confirmUnload: bool (v4.0.0)
Dotázat se před uzavřením záložky/okna prohlížeče?
notifyWaitingCallers: bool (v4.0.0)
Má se agentům ve stavu ACW nebo AUX zobrazovat systémové upozornění na volající, kteří vstoupili do fronty?
topMenuNameContent: str (v4.0.0)
%name%
- zobrazovat jméno agenta
%icon%
- zobrazovat ikonu
showBottomMenu: bool (v4.0.0)
Má se zobrazovat spodní lišta v aplikaci?
autoOpenAccountCode: bool (v4.0.0)
Má se po dokončení hovoru otevřít tabulka pro výběr account kódu k hovoru?
audioInputConstraints: AudioInputConstraints (v4.59.0)
Umožňuje vypnout či zapnout modifikaci zvuku z mikrofonu.
interface AudioInputConstraints {
echoCancellation?: boolean;
noiseSuppression?: boolean;
autoGainControl?: boolean;
};
withoutDevice: bool (v4.0.0)
Pokud je parametr true, pak se aplikace se po přihlášení nepokusí párovat telefon.
legacyStartup: bool (v4.32.0)
Pokud je parametr true, pak aplikace nečeká na browser event 'load', ale okamžitě po načtení operator.js dojde k jeho spuštění.
disableIntegratedAutoLogout: bool (v4.32.0)
Pokud je operátorská aplikace integrovaná v jiném systému, který provádí přihlášení
pomocí metody ucsOperator.sso('username', 'token', 'SomeSystem')
s nastaveným
třetím argumentem, pak při zavření záložky/okna prohlížeče dojde k automatickému
odhlášení operátora z UCS. Nastavením tohoto parametru na true se automatické
odhlašování vypne.
debounceRequests: bool (v4.34.0)
Pokud je tento parametr zapnutý, historie hovorů neodešle dotaz hned po změně filtru, ale vyčká 500 ms jestli nenastane další změna.
onError: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace v případě chyby, např. nepodaří se připojit k serveru, předá argument:
- message: str - text chyby
window.ucsOperator.onError = function(message) {
console.log('Something went wrong:', message);
}
onWarning: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace v případě neobvyklé situace, např. dojde-li k chybě při zpracování události nebo požadavku, předá argument:
- message: str - text varování
onInfo: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace v případě informační hlášky, např. výsledek požadované změny, předá argument:
- message: str - text informace
onDebug: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace v případě ladící hlášky, např. oznámení o volání callbacku, předá argument:
- message: str - text ladící hlášky
onMessage: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace pro zobrazení hlášky agentovi, např. nepodařilo se odhlášení agenta z důvodu limitu ve frontě, předá argument:
- message: obj
- message: str - zpráva
- type: enum - typ zprávy
- success
- info
- warning
- error
- group: str - druh zprávy
- data: obj - další data vztahující se ke zprávě
onConnect: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace po úspěšném připojení k serveru UCS, předá argument:
- version: str - verze aplikace
onCredentials: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace po v okamžiku kdy požaduje přihlašovací údaje.
onLoginError: fn (v4.0.0)
Callback volaný v případě chyby při přihlášení (např. invalid credentials), předává argumenty:
- code: int - kód chyby
- message: str - chybová hláška
onUser: fn (v4.0.0)
Callback, který aplikace zavolá ve chvíli úspěšného přihlášení a načtení informací o přihlášeném uživateli, předá argument:
- user: obj - parametry právě přihlášeného uživatele
onIdentify: fn (v4.0.0)
Callback, který aplikace zavolá v okamžiku kdy od uživatele požaduje zadání identifikátoru pro spárování telefonu s PC, předá argument:
- identificators: obj - pole objektů se seznamem telefonů a jejich identifikátorů, pokud je parametr listDevices nastaven na true
onIdentifier: fn (v4.0.0)
Callback, který aplikace zavolá v okamžiku získání identifikátoru, předá argument:
- identificator: str - identifikátor PC zadaný v URL, získaný z cookie, zjištěnou IP adresu pomocí serveru UCS nebo zadaný uživatelem
onDevice: fn (v4.0.0)
Callback, který aplikace zavolá v okamžiku kdy dojde ke spárování telefonu s PC, předá argument:
- device: obj - informace o aktuálně spárovaném telefonu
onReady: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace po úspěšném přihlášení uživatele, předaný argument:
- state (obj)
- status: enum - stav dostupnosti agenta, stejný jako v onStateChange
- reason: str - důvod nepřítomnosti agenta
- call: obj - aktivní hovor na spárovaném telefonu
- user: obj - informace o přihlášeném uživateli
- device: obj - informace o spárovaném telefonu
- auxReasons: obj - důvody nepřítomnosti
- callReasons: obj - důvody volání (call reason nastavený agentem po ukončení hovoru)
- queues: obj - dostupné fronty
- groups: obj - seznam skupin (enum pro group_id)
- agents: obj - seznam agentů
- waitingCallers: int - počet čekajících ve frontách
- now: timestamp - aktuální čas UCS
onStateChange: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při změně stavu dostupnosti agenta, předaný argument:
- staus obj
- status: enum - stav dostupnosti agenta
- OFFLINE
- READY
- ACW
- AUX
- reason: str - důvod nepřítomnosti (AUX)
- status: enum - stav dostupnosti agenta
onCallNew: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při sestavování odchozího hovoru, předaný argument:
- call: obj
onCallRinging: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při příchozím nebo odchozím hovoru, předaný argument:
- call: obj
onCallConnect: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při spojení hovoru, předaný argument:
- call: obj
onCallHold: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při přidržení hovoru, předaný argument:
- call: obj
onCallResume: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při obnovení přidrženého hovoru, předaný argument:
- call: obj
onCallHangup: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při ukončení hovoru, předaný argument:
- call: obj
onCallMute: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při vypnutí mikrofonu agentem, předaný argument:
- call: obj
onCallUnmute: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při zapnutí mikrofonu agentem, předaný argument:
- call: obj
onAgentSuspend: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při přerušení obsluhy jedné z front agentem, přeadný argument:
- queueId: int - ID fronty ze které má být agent vyjmut
onAgentResume: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při obnovení obsluhy jedné z front agentem, přeadný argument:
- queueId: int - ID fronty do které má být agent vrácen
onWaitingCallersChange: fn (v4.0.0)
Callback, který zavolá aplikace při změně počtu čekajících ve frontách, jejichž členem je agent, předaný argument:
- waitingCallers: int - počet čekajících ve frontě