Fronta příchozích hovorů
Strategie přidělování dostupným agentům
Ring all
Hovor vyzvání všem agentům. V operátorské aplikaci se však zobrazuje jako zvonící pouze agent s nejvyšší prioritou.
Least speaking
Hovor dostane agent, u kterého uplynula nejdelší doba od zavěšení posledního hovoru. Čas zavěšení posledního hovoru je sdílený mezi všemi frontami.
Fewest calls
Hovor je přidělen agentovi, který vyřídil nejmenší počet hovorů.
Circular
Každá fronta si pamatuje, kterému agentovi naposledy přidělila hovor. Následující hovor přidělí dalšímu agentovi v pořadí. Informace o posledním vybraném agentovi není sdílena mezi frontami, je tedy možné, že někteří agenti dostanou hovor vícekrát za sebou, pokud byl hovor z jiné fronty.
Linear
Hovor vždy zvoní prvnímu agentovi, na následující agenty je p řidělen až pokud ten před ním hovor nezvedne.
Random
Náhodný výběr angetů.
Weighted random
Náhodný výběr s ohledem na nastavenou prioritu agentů.