Přeskočit na hlavní obsah

Fronta příchozích hovorů

Strategie přidělování dostupným agentům

Ring all

Hovor vyzvání všem agentům. V operátorské aplikaci se však zobrazuje jako zvonící pouze agent s nejvyšší prioritou.

Least speaking

Hovor dostane agent, u kterého uplynula nejdelší doba od zavěšení posledního hovoru. Čas zavěšení posledního hovoru je sdílený mezi všemi frontami.

Fewest calls

Hovor je přidělen agentovi, který vyřídil nejmenší počet hovorů.

Circular

Každá fronta si pamatuje, kterému agentovi naposledy přidělila hovor. Následující hovor přidělí dalšímu agentovi v pořadí. Informace o posledním vybraném agentovi není sdílena mezi frontami, je tedy možné, že někteří agenti dostanou hovor vícekrát za sebou, pokud byl hovor z jiné fronty.

Linear

Hovor vždy zvoní prvnímu agentovi, na následující agenty je přidělen až pokud ten před ním hovor nezvedne.

Random

Náhodný výběr angetů.

Weighted random

Náhodný výběr s ohledem na nastavenou prioritu agentů.