Přeskočit na hlavní obsah

CRM

Integrované μCRM v operátorské aplikaci umožňuje snadný přístup k datům, které potřebuje agent call centra pro odbavení hovoru. Základní struktura:

  • Osoba
    • Kontakty (telefonní číslo, e-mail, adresa, atp.)
    • Interakce (komunikace s klientem různými kanály)
      • Telefonní hovor
      • SMS
      • E-mail
    • Tásky (úkoly, které není možné zpracovat okamžitě, např. během hovoru)

Odkazy

Mezi jednotlivými objekty (osoby, e-maily, tásky, hovory) je možné vytvářet vazby pomocí speciálních odkazů. Formát odkazu se skládá z typu objektu, znaku mříž # a ID objektu. Jsou podporovány následující odkazy:

  • C#1234 - odkaz na klienta ID 1234
  • E#482 - odkaz na e-mail ID 482
  • T#13579 - odkaz na tásk ID 13579
  • P#1652903576.1000 - odkaz na hovor ID 1652903576.1000

Příklad odkazu na e-mail ID 482 v tabech:

odkaz na e-mail v tabu

info

Při kliknutí levým tlačítkem myši na odkaz v tabu se zkopíruje do schránky E#482 a následně je možné jej vložit na jiné místo a tak vytvořit odkaz na tento e-mail.

Ukázka vložení odkazů do tásku:

editace odkazů v tásku

Následné zobrazení tásku:

zobrazení odkazů v tásku

info

Při kliknutí levým tlačítkem myši na odkaz v tásku nebo e-mailu se otevře objekt na který odkaz ukazuje (e-mail, tásk nebo klient).