4.55.3
Opravy
- Filtrování metadat v historii hovorů zobrazuje i vybraný klíč metadat pokud nejsou nakonfigurované možnosti.
4.55.2
Opravy
- Uživateli se zobrazuje, že má vybraná metadata ve filtru historie volání i pokud možnosti metadat nejsou nakonfigurovány.
4.55.1
Opravy
- Výběr datumu a času pomocí kalendáře již funguje i pokud je operátorská aplikace spuštěna v iframe.
4.55.0
Nové funkcionality
- OperatorAPI umožňuje výběr vyzvánění pro softwarový telefon.
4.54.5
Opravy
- Opraveno sestavení aplikace.
4.54.4
Opravy
- Políčko pro datum a čas v historii hovorů umožňuje zadat český, americký i ISO formát. Umožňuje zadat pouze čas. Hodnotu je zároveň možné editovat volně nebo pomocí kalendáře.
4.54.3
Opravy
- Aplikace neskryje vybrané fronty ve filtru ani pokud jsou mu nedostupné. Díky tomu je možné frontu z filtru odebrat i po odebrání přístupu k ní.
4.54.2
Opravy
- Zlepšena přívětivost filtru pro datum a čas v historii hovorů.
4.54.1
Opravy
- Opraveno zamrznutí aplikace v historii hovorů.
Údržba
4.54.0
Údržba
- Údržba stránky s adresáři.
- Migrace knihovny pro lokalizaci.
4.53.0
Nové funkcionality
- Zobrazení procentuálního skóre namísto celkového počtu dosažených bodů v hodnocení agentů.
Údržba
- Výměna knihovny pro správu formulářů v emailech.
4.52.2
Opravy
- Opraveno logování.
- Přidána podpora starší verze UCS.
4.52.1
Nové funkcionality
- Komponenta pro vytáčení hovorů již může zobrazit tag s frontou i variantou.
4.52.0
Údržba
- Výměna knihovny pro správu formulářů.
4.51.1
Údržba
- Údržba kódu pro šablony emailů.
- Údržba kódu pro potvrzovací dialog.
4.51.0
Údržba
- Přepsání widgetu pro SMS zprávy.
4.50.2
Opravy
4.50.1
Nové funkcionality
- Nastavení CDR cest je načítáno dynamicky podle nastavení.
4.50.0
Údržba
- Přepsání předdefinovaných SMS zpráv.
4.49.0
Údržba
- Kompletní přepsání zobrazování tásků.
4.48.1
Opravy
- Opraveno stahování reportů
4.48.0
Opravy
- Uživatel může stáhnout/přehrát jen nahrávky, ke kterým má povolení. [#347]
4.47.1
Údržba
- Změna názvu deploy scriptu.
4.47.0
Nové funkcionality
- Stahování reportů umožňuje filtrování dle cesty hovoru.
4.46.4
Opravy
- Opravena změna velikosti widgetů. [#338]
Nové funkcionality
- Widget pro stahování reportů umožňuje otočit časové rozmezí pro získání reportu mimo pracovní dobu.
4.46.3
Opravy
- Opravena chyba při zobrazování jména osoby v CRM tásku.
Nové funkcionality
- Hodnocení agentů automaticky přepočítává váhy dle dostupných bodů
4.46.2
Opravy
- Email se aktualizuje při změně přiřazené osoby.
4.46.1
Opravy
- Při zobrazení tásku se jméno zákazníka zobrazí vždy když je nějaký zákazník přiřazen a bude se ihned aktualizovat.
4.46.0
Nové funkcionality
- Operátorská aplikace umožňuje zakázat stahování nahrávek pomocí integračního nastavení.
4.45.2
Opravy
- Výběr barvy v nastavení widgetu se již zobrazuje nad ostatními prvky.
4.45.1
Opravy
- Opravena chyba ve filtru dle agenta ve widgetu tásk fronty.
4.45.0
Nové funkcionality
- Operátorská aplikace informuje UCS o původu akce s hovorem.
4.44.0
Nové funkcionality
- Nastavení softwarového telefonu umožňuje změnit vyzváněcí znělku.
4.43.5
Nové funkcionality
- Integrační nastavení umožňuje zapnout opožděné odesílání požadavků jako ochranu před přetížením systému.
4.43.4
Údržba
- Opraveno sestavení aplikace.
4.43.3
Nové funkcionality
- Pokud si jiný agent převezme aktuálně používaný telefon, zobrazí se uživateli notifikace.
4.43.2
Opravy
- Opravena počáteční hodnota políčka pro datum a čas.
4.43.1
Opravy
- Opravena chyba s hodnotou políčka pro datum a čas.
4.43.0
Nové funkcionality
- Stáhování reportů
- Přidána podpora pro report průchodu ústřednou
4.42.9
Opravy
- Uživatelovo nakonfigurované externí číslo nepřepíše párovaný telefon.
4.42.8
Opravy
- Operátorská aplikace již informuje aplikace třetích stran o novém hovoru, který vznikl přesměrováním.
4.42.7
Opravy
- Tlačítko telefonu v supervizorském ovládání se již nezaplouvá pod ostatní objekty.
4.42.6
Opravy
- Oprava instalace statických souborů.
4.42.5
Nové funkcionality
- Při vytváření tásku z emailu se automaticky předvyplní stav, přiřazený agent a fronta. Zároveň se u tásku zobrazí zákazník.
4.42.4
Opravy
- Záložka s hodnocením v seznamu hodnocení agentů se neotevře pokud uživatel kopíruje telefonní číslo.
4.42.3
Opravy
- AutoSpy modal výška, vyhledávací pole [#326]
- Zobrazení e-mailu ve sloupci "od" v řadě. [#327]
4.42.1
Opravy
- Obnovení relace při přihlášení na jinhého uživatele již bude používat původního uživatele. Přepsání nastavení původního uživatele by již nemělo nastat. [#320]
4.42.0
Nové funkcionality
- Pracovní záznamy tásků (čas zpracování tásku)
4.41.0
Nové funkcionality
- Operator API ve
state
funkci předává nový parametr softPhoneActiveInThisInstance
, který říká, zdali je v aktuálně spuštěné operátorské aplikaci spuštěný SoftPhone.
4.40.1
Opravy
- Email, který nemá kontaktní adresu již nezpůsobí chybu aplikace.
- Jméno přiřazené osoby k emailu se zobrazuje již i pro odchozí emaily.
4.40.0
Opravy
- Tlačítko pro otevření historie hovorů v horním menu je viditelné ve výchozím stavu. [#319]
Nové funkcionality
- Detail emailu zobrazuje kromě id zákazníka i jeho jméno. [#321]
- Detail hodnocení zobrazuje navíc datum a kontakt interakce (hovoru) pokud je informace dostupná. [#323]
4.39.7
Nové funkcionality
- Widget Poznámka umožňuje vybrat mezi více možnostmi velikosti textu.
4.39.6
Opravy
- Pořadí elementů pro výběr barvy widgetu a doporučeného odstínu byl prohozen aby se doporučený odstín neskryl pod výběr barvy.
Nové funkcionality
- Výchozí velikost textu v některých widgetech byla snížena ze 40 na 36.
- Výběr barvy widgetu má několik předdefinovaných doporučených barev.
4.39.5
Opravy
- 'První připravení' zobrazuje pouze čas.
4.39.0
Opravy
- Textové pole pro počet klonovaných widgetů umožní vložit jakýkoliv text. Pokud tento text nebude číslo, objeví se upozornění.
- Operátorská aplikace nepřeskočí na první záložku pokud se otevře lead.
Nové funkcionality
- Widgety mohou být zkopírovány do schránky a následně vloženy pomocí Ctrl + C/V.
4.38.1
Opravy
- Klonování widgetů udrží jejich pořadí.
4.38.0
Nové funkcionality
- Supervizorské ovládání [#316] [!508]
- Uživatel může být přidán do (odebrán ze) všech zobrazených front.
- Fronta může být přidělena (odebrána) všem zobrazeným uživatelům.
4.37.0
Opravy
- Uživatelské prostředí v nastavení email filtru bylo upravené.
Nové funkcionality
- Historie hovorů udržuje obarvené všechny záznamy, u kterých byl přehrán záznam místo původního pouze posledního záznamu.
- Zamlžení widgetu bylo odstraněné při odemčeném nastavení aplikace.
Údržba
- Přejmenování
- Stav front -> Stav front (dlaždice)
- Statistiky agenta -> Statistiky agenta (dlaždice)
4.36.1
Opravy
- Ikona pro hodnocení v historii hovorů již není neviditelná ve tmavém režimu.
- Opraveny barvy telefony a operátora v přehledu agentů pro tmavý režim.
- Řazení operátorů již nebere ohled na důvod stavu pro jiné stavy mimo AUX.
4.36.0
Opravy
- Číslo linky je odděleno mezerou od doby volání. Nebudou již splývat.
Nové funkcionality
- Přehled agentů umožňuje zobrazit tým, celkový login čas a čas prvního přepnutí do stavu "připraven"
4.35.0
Opravy
- Formátovaný text je již v seznamu tasků vykreslován.
Nové funkcionality
- Historie hodnocení zobrazuje pouze vlastní hodnocení pro nesupervizorské uživatele.
- Automatické odhlášení je možné vypnout pomocí integračního nastavení.
4.34.0
Nové funkcionality
- Widget pro odchozí frontu (kampaň) umožňuje nastavit zobrazovaná metadata. Pokud lead tyto metadata obsahuje, budou zobrazena v řádku s leadem. [#303]
- Detail hovoru zobrazuje i délku nahrávky (pokud byl hovor nahráván). [#302]
- Historie hodnocení zobrazuje datum a kontakt interakce. [#298]
4.33.3
Nové funkcionality
- Reportování nálady volaného po odchozím hovoru přes kampaň může být vypnuto pomocí nastavení fronty. [#294]
4.31.3
Opravy
- Aplikační nastavení již neresetuje změny.
4.31.0
Nové funkcionality
- OperatorAPI umožňuje testovat zvuková zařízení používané pro soft phone. Metody pro test:
window.ucsOperator.testOutputDevice()
, window.ucsOperator.testRingDevice()
- OperatorAPI metoda
state
vrací parametr device.isSoftPhone (boolean)
, který říká zdali registrovaný telefon je soft phone nebo fyzický telefon.
Údržba
- Upgrade knihovny 'react-localized-datetime'
4.30.0
Opravy
- Počet zvednutých hovorů (a jiné statistiky front) se již synchronizují i pro uživatele, kteří nejsou přiřazeni do žádné fronty.
- Načítání tásků ve widgetu opraveno.
- CRM vyhledávání v horním menu již otevírá správné záznamy.
Nové funkcionality
- Může být vytvořena reference na hovor (stejně jako CRM osoba / email / task).
4.29.2
Opravy
- Datum a čas jsou v historii hovorů lokalizovány podle nastaveného jazyka.
- Widgety již nepřeskakují na náhodná místa při editaci widget nástěnky.
- Kontextové menu pro našeptávání hovoru se již nezobrazuje uživatelům bez ACL (monitor/control).
- Widget pro automatický spy hovoru již v konfiguraci nabízí pouze aktivní a viditelné agenty.
Nové funkcionality
- Widget s odchozí frontou umožňuje zobrazovat pouze aktivní leady.
4.29.1
Opravy
- Offline tlačítko bliká pokud je tak nastaveno v nastavení.
Nové funkcionality
- Odstavec naformátovaný jako "kód" je zvýrazněn.
4.29.0
Nové funkcionality
- Filtrování emailů bylo přepsáno tak aby bylo více intuitivní a kompaktní. Zároveň by tato úprava měla vyřešit problém s resetováním filtru při otevření emailu.
4.28.3
Nové funkcionality
- Změna stavu agenta zaznamenává kdo inicioval tuto změnu. (uživatel, apliakce 3. strany, ...)
4.28.2
Údržba
- Aktualizována databáze aktuálních verzí prohlížečů.
4.28.1
Opravy
- Opravena nedostupnost některých agentů v supervizorském ovládání.
4.28.0
Opravy
- Opravena šířka výběru agentů podle týmu.
Nové funkcionality
- Přidána možnost reportovat chybu.
4.27.0
Nové funkcionality
- Výběr agenta v editaci tásku je rozdělený na aktivní a neaktivní agenty.
- Při přidání všech agentů z týmu je možné zvolit přidávání pouze aktivních agentů.
- Filtr na tásky byl přenesen do hlavičky tabulky a umožňuje detailnější filtrování a řazení.
- Poznámku v historii změn tásku je možné upravit.
4.26.3
Nové funkcionality
- Historie hovorů umožňuje kopírovat metadata kliknutím myši.
4.26.2
Nové funkcionality
- Historie hovorů zobrazuje poznámku z interakce.
4.26.1
Opravy
- Přepojení do fronty z kontaktního adresáře se již nepřepojí s konzultací pokud je nastaveno slepé přepojení.
4.26.0
Nové funkcionality
- Supervisor může změnit přiděleného agenta k emailu z email záložky. Jediné kdy není možné změnit agenta je pokud byl email otevřen z widgetu email fronta, která je nakonfigurovaná jako agentská.
- Na dodatečných kontaktech může být vynuceno přesměrovávání na slepo / s konzultací.
4.25.4
Opravy
- Mailová šablona může být prázdná aby bylo možné vytvářet šablony, které mají pouze přílohy.
- Úprava CRM interakce uloží metadata.
4.25.3
Opravy
- CRM tasky jsou správně načteny při zobrazení osoby.
- Filtrační tlačítko a tlačítko pro obnovení jsou správně zarovnány ve filtru historie hovorů.
Nové funkcionality
- Widget pro zobrazení sdílených dat podporuje proměnnou USER_ID.
4.25.2
Opravy
- Fronty se ve výběru front řadí podle typu.
4.25.1
Opravy
- Kurzor po najetí na CRM referenci má výraznější ikonu aby bylo intuitivnější, že se hodnota reference z po kliknutí zkopíruje do schránky. Následně může být vložena pomocí Ctrl + V.
4.25.0
Opravy
- Při posílání e-mailu z tásku má výběr frontu a adresáta větší prostor pro kliknutí mimo dropdown aby bylo možné ho zavřít bez zavření modalu.
- Komentář úpravy tasku se smaže z formuláře po uložení úprav.
Nové funkcionality
- Kategorie tasku může být odebrána.
- Stav front může zobrazovat průměrný čas hovorů za měsíc.
4.24.1
Opravy
- Nastavení kanálů není přepsáno změnami ostatních agentů.
4.24.0
Opravy
- Lze přepínat mezi Připojit/Přepsat v důvodu volání.
- Důvod volání se otevře po přesměrování hovoru.
Nové funkcionality
- Při výběru agentů podle týmu se týmy řadí podle abecedy a jsou seskupeny podle skupiny.
4.23.5
Opravy
- Aplikace je lépe přizpůsobená zobrazení jako widget v SalesForce.
- Místo kontroly, jestli SSO token provider je přímo "SalesForce" se nyní tlačítka v horním menu a menu s taby skrývají podle toho, zdali existuje tab pojmenovaný stejně jako právě SSO token provider. Tento tab je zároveň automaticky otevřen.
4.23.4
Opravy
- V historii hovorů byla přidána mezera nad zaškrtávacími políčky ve filtru.
- Opravena chybná konverze času ve widgetu pro stahování repotů.
4.23.3
Opravy
- Supervisorský přehled agentů opět zobrazuje čas strávený v AUX důvodech.
4.23.2
Opravy
- Aplikace již nespadne uživatelům, kteří nejsou přiřazeni v žádném týmu.
4.23.0
Opravy
- CRM
- Tlačítko "zpět" v levém horním rohu se nezobrazuje pokud neexistují jiné osoby, které by bylo možné vybrat a tedy tlačítko nemá žádný efekt.
- Tlačítko "zpět" obsahuje text "Výběr osoby" které lépe indikuje význam tlačítka.
- Zbytečný scrollbar v supervisorském ovládání byl odstraněn.
- Multiple queues in call history has contrasting background while using dark mode.
- Historie hovorů
- Opravena barevná nečitelnost u hovorů, které procházely více než jednou frontou. Tato chyba se projevovala v dark módu.
- Design filtru byl upraven.
- Sloupeček CRM byl přejmenován na Info protože nyní obsahuje i odkaz na detail hovoru.
Nové funkcionality
- CRM záložka s osobou a seznam CRM osob umožňuje sloučení 2 osob. Sloučení převede tásky, kontakty a interakce na zvolenou osobu a původního osobu smaže.
- Historie hovorů
- Je možné filtrovat na základě spojení/nespojení hovoru.
- Historie hovorů se nenačítá automaticky po každém novém hovoru. Namísto toho se zvýrazní tlačítko indikující, že uživatel může historii aktualizovat. Díky tomu se s historií hovorů lépe pracuje, protože se sama neustále nenačítá.
- Supervisorský přehled agentů
- Je možné zobrazit průměrný čas v ACW stavu.
- Ikony, které souvisí se stavem agenta, jsou obarveny právě dle souvisejícího stavu.
- Adresář umožňuje přidávat duplicitní záznamy.
- V detailu hovoru nyní cesta hovoru zobrazuje mnohem detailnější informace o tom, co se s hovorem dělo.
- Agentský stav "Připraven" umožňuje zapínaní a vypínaní specifických kanálů (příchozí hovory, e-maily, tásky, chat, dialer).
4.22.4
Opravy
- Email zobrazuje šablony i pokud je otevřen z tásku.
- Opraveno stahování emailových příloh.
Nové funkcionality
- Historie hovorů má tlačítko "Obnovit" místo automatického obnovování, které bylo nepřívětivé při velkém počtu hovorů.
4.22.3
Opravy
- Aplikace preventivně obnoví přihlášení před načtením emailu, aby nedošlo k selhání jeho načtení.
4.22.2
Opravy
- Historie hovorů zobrazuje poslední frontu pokud byl hovor přepojován mezi frontami.
Nové funkcionality
- Při přehrávání nahrávky se zobrazí zvuková vlna hovoru.
- Nová komponenta umožňující zobrazení seznamu CRM osob a vyhledávání podle jména.
4.22.1
Opravy
- AUX stav má výchozí šedou barvu pokud nemá vybraný důvod volání nastavenou barvu.
4.22.0
Nové funkcionality
- Nastavení při sestavení aplikace bylo odebráno a aplikace tím byla sjednocena pro všechny produkce.
- Nastavení akce po kliknutí na číslo v historii hovorů bylo přemístěno do uživatelského nastavení.
- Byl přidán modal s informacemi o operátorské aplikaci. Odkaz pro otevření je v hlavním menu.
- Výběr všech agentů v určitém týmu ve stahování reportů nyní agenty přidá místo nahrazení již vybraných.
4.21.0
Nové funkcionality
- Aplikace přehraje upozorňující zvuk pokud je automaticky přijatý hovor.
4.20.2
Opravy
- Aplikace nespadne pokud se uživatel pokusí přidat agenta do fronty, ke které nemá oprávnění.
Nové funkcionality
- Po najetí myší na tlačítko pro vytáčení se zobrazují nápověda pro klávesové zkratky.
4.20.1
Opravy
- Aplikace nespadne pokud parametry
onDeviceOptionsChange
a onSelectedDeviceChange
nejsou nastaveny v konfiguraci.
4.20.0
Opravy
- Notifikace o počtu čekajících volajících zmizí pokud se agent přepne z AUX stavu do nějakého jiného.
Nové funkcionality
- Hovor je možné ovládat pomocí F kláves (viz dokumentace).
- Hovor může být přijat přímo pomocí tlačítka v systémové notifikaci.
4.19.0
Nové funkcionality
- Informace o dostupných vstupních a výstupních zařízeních (reproduktory/mikrofony), které následně používá SoftPhone a jejich vybrání může být provedeno přes API.
- Upraveno grafické rozhraní práce s šablonami v supervisorském ovládání pro lepší uživatelskou přívětivost.
- AUX stav může zobrazovat AUX důvod místo "Nepřipraven" (nastavitelné v uživatelském nastavení).
- Z historie hovorů je možné si zobrazit detail hovoru.
- Tlačítko pro hodnocení agenta může být skryto v uživatelském nastavení.
Známé chyby
- Aplikace může spadnout pokud parametry
onSelectedDeviceChange
a onDeviceOptionsChange
nejsou nastaveny v konfiguraci.
- opraveno ve verzi v4.20.1
4.18.4
Nové funkcionality
- Agentovi se zobrazí chybová hláška pokud se SoftPhone nemůže připojit k ústředně.
4.18.0
Nové funkcionality
- Pokud je v metadatech hovoru nalezen nastavený klíč, je zobrazen pouze odkaz na externí CRM namísto UCS µUCS.
4.17.4
Nové funkcionality
- Upraven způsob skrývání agentů ve skrytých AUX důvodech.
4.17.3
Opravy
- Opraveno skrývání offline agentů.
4.17.2
Opravy
- Opraveno skrývání offline agentů.
4.17.1
Opravy
- Osoba, která nemá data již nezpůsobuje chyby.
Nové funkcionality
- Widget Tlačítko podporuje nový formát šablon a šablony, které neobsahují žádný další text.
- CRM se neotevře pokud je tak nastaveno na hovoru.
4.17.0
Nové funkcionality
- Supervizorský pohled umožňuje změnu velikosti písma.
4.16.0
Nové funkcionality
- Kniha kontaktů
- Fronta je obarvena podle toho, kolik je v ní dostupných agentů.
- Parametr "Zobrazit fronty v knize kontakty při přepojování" byl odstraněn z uživatelského nastavení protože je nyní nastaven na agentově týmu.
- Dodatečné kontakty jsou také odstraněny z nastavení, protože jsou také nastaveny na agentově týmu.
4.15.3
Opravy
- Průměrný čas přichozích/odchozích hovorů je zobrazován jako čas místo počtu sekund.
4.15.2
Opravy
- CRM záložka se automaticky zavře pokud je hovor zrušen/zavěšen.
4.15.1
Nové funkcionality
- Widget "Statistiky agenta" umí zobrazit průměrný čas příchozích/odchozích hovorů
4.15.0
Nové funkcionality
- Supervisorský pohled
- Offline agenti mohou být skryti.
- Kontakty v adresáři nemusí být čísla.
4.14.0
Nové funkcionality
- Výběr front řadí fronty abecedně.
- Supervisorské ovládání
- Filter může být skryt.
- Objeví se stránkování pokud počet buněk překročí nastavený limit, což způsobuje problémy s výkonem.
- Suspendace (aktivace) agenta ve všech frontách nebo všech agentů ve frontě se používá pomocí 2 tlačítek místo zaškrtávátka.
- Úprava designu stavu agenta.
4.13.0
Opravy
- Menu se již vždy zobrazuje nad widgety.
Nové funkcionality
- AUX důvod v supervisorském pohledu zčervená, pokud je v něm agent déle než nastavený limit.
- Výběr CRM osoby může mít alternativní tabulkový vzhled, který může být navíc nakonfigurován metadaty fronty.
4.12.1
Nové funkcionality
- Úprava designu nastavení filtru pro zahrnutí/vyloučení svátků ve stahování reportů
4.12.0
Opravy
- Opravena barva ikony hovoru v historii volání.
Nové funkcionality
- Widget pro stahování reportů umožňuje filtrovat podle tříd svátků.
4.11.2
Opravy
- Přidány texty do nastavení widgetu Statistiky agenta.
4.11.1
Nové funkcionality
- Widget Stav sdílených dat umožňuje zadat cestu k datům.
4.11.0
Nové funkcionality
- Widget Statistiky agenta umožňuje zobrazit dlouhodobé (měsíční) statistiky (ne/přijaté hovory, doba hovorů, doba vyzvánění, doba ACW).
4.9.6
Opravy
- Tlačítko pro uložení tásku při jeho úpravě bylo přemístěno nad editační formulář pro zpřehlednění a seskupení ovládacích prvků (začátek editace, přerušení editace, uložení).
- Úprava tásku se již nemůže dostat do napůl editačního napůl zobrazovacího stavu.
- Widget Stahování reportů
- Výběr agentů podle skupiny nevybere první skupinu (System) pokud agent opustí výběr bez vybrání konkrétní fronty.
4.9.5
Nové funkcionality
- Přehled agentů umožňuje supervisorům ukončit hovory.
- Widget Stahování reportů umožňuje filtrování podle skupin.
4.9.2
Opravy
- Opraven widget Příchozí fronta, který způsoboval fatální chybu pokud barva v metadatech nebyla v HEX formátu.
4.9.0
Opravy
- Přihlášení je nyní lokalizováno podle nastavení operátorské aplikace.
Nové funkcionality
- Klonování agentů umožňuje nastavit viditelnost a založit softwarový telefon. #174, #163
- Widget Příchozí fronta zobrazuje štítky hovorů podle metadat hovoru. #148
4.8.1
Opravy
- Opraveno zobrazování agentů z jiných týmů (ke kterým agent nemá oprávnění). #172
4.8.0
Nové funkcionality
- Je možné smazat více vybraných widgetů najednou pomocí kontextového menu.
- Přidán widget umožňující zobrazovat sdílená data.
4.7.0
Nové funkcionality
- SoftPhone hlasitost může být upravena pomocí nastavení, které se zobrazí po kliknutí na ikonu sluchátek v horní liště.
- V supervisorském přehledu se se zobrazuje indikátor, pokud telefon není registrovaný v ústředně.
4.5.2
Opravy
- Ikona v notifikaci o příchozím hovoru se již zobrazuje správně.
- Pouze aktivní a veřejní agenti se zobrazují v chatu.
4.5.1
Opravy
- Opraveno SoftPhone vyzvánění, které bylo způsobeno načítáním mp3 souboru ze špatné adresy.
4.5.0
Nové funkcionality
- Zobrazí se systémová notifikace pokud začne vyzvánět hovor.
4.4.20
Nové funkcionality
- Je možné nastavit na email frontě, že pokud agent vloží text do odpovědi, vloží se bez formátování.
4.4.18
Opravy
- Opraven nejdéle čekající volající v widgetu Stav front.
- Opraveno řazení v supervisorském přehledu.
Nové funkcionality
- Widgety mají kontextové menu v editačním režimu. Umožňuje naklonování a smazání widgetu.
4.4.16
Nové funkcionality
- Obnoven původní hovor při přepojování.
4.4.2
Nové funkcionality
- Je možné nastavit barvy stavu agenta.
4.3.4
Nové funkcionality
- Neveřejní agenti nejsou zobrazováni v supervizorském přehledu.
4.2.0
Opravy
- Událost o zavěšení hovoru poslaná pomocí operátorského API má správný čas ukončení hovoru.
- Seřízena komunikace mezi instancemi aplikace pro zajištění pouze jednoho aktivního SoftPhonu.
Nové funkcionality
- Přidána kontrola zvuku a mikrofonu SoftPhonu.
4.1.0
Nové funkcionality
- Widget Tlačítko může být nastaven aby posílal události do UCS.
4.0.8
Opravy
- Opraveno zastavování SoftPhone telefonu pokud se uživatel přihlásil v jiné záložce.
3.33.0
Nové funkcionality
- Widget Stahování reportů umožňuje stáhnout opakovaná volání.
3.29.0
Nové funkcionality
- Seznam emailů a záložka s konkrétním emailem zobrazují prioritu emailu.
3.28.2
Opravy
- Opraveno počítání odchozích ztracených hovorů.
- Historie hodnocení již zobrazuje správný čas.
3.28.0
Nové funkcionality
- Šířka pravého menu může být nastavena.
3.27.0
Nové funkcionality
- Přehraje se zvuková notifikace při příchozí zprávě v interním chatu.
3.26.0
Nové funkcionality
- Metadata tasků mohou být nastavena na různé typy vstupů nebo tlačítko.
- Widget Přiřazení tasku umí filtrovat a řadit zobrazené tásky.
- V editačním módu může být widget přidán na volné místo pomocí dvojkliku.
- Historie hodnocení agentů může být řazena podle data a agenta.
3.25.0
Nové funkcionality
- Řešení tásku a poznámka může být upravena pomocí editoru, který umožňuje formátovaný text. Zároveň je možné aplikovat připravenou šablonu.
- U poznámky může být zakázána editace pokud jsou tásky importovány z jiného zdroje.
3.24.0
3.23.1
Opravy
- Interakce v CRM se již aktualizuje po úpravě.
- Příjemce emailu může být přidán ručně.
3.23.0
Nové funkcionality
- CRM interakce jsou nyní v tabulce pro lepší zarovnání sloupečků