Přeskočit na hlavní obsah

UCS Operator - changelog

4.23.3

Opravy

  • Supervisorský přehled agentů opět zobrazuje čas strávený v AUX důvodech.

4.23.2

Opravy

  • Aplikace již nespadne uživatelům, kteří nejsou přiřazeni v žádném týmu.

4.23.0

Opravy

  • CRM
    • Tlačítko "zpět" v levém horním rohu se nezobrazuje pokud neexistují jiné osoby, které by bylo možné vybrat a tedy tlačítko nemá žádný efekt.
    • Tlačítko "zpět" obsahuje text "Výběr osoby" které lépe indikuje význam tlačítka.
  • Zbytečný scrollbar v supervisorském ovládání byl odstraněn.
  • Multiple queues in call history has contrasting background while using dark mode.
  • Historie hovorů
    • Opravena barevná nečitelnost u hovorů, které procházely více než jednou frontou. Tato chyba se projevovala v dark módu.
    • Design filtru byl upraven.
    • Sloupeček CRM byl přejmenován na Info protože nyní obsahuje i odkaz na detail hovoru.

Nové funkcionality

  • CRM záložka s osobou a seznam CRM osob umožňuje sloučení 2 osob. Sloučení převede tásky, kontakty a interakce na zvolenou osobu a původního osobu smaže.
  • Historie hovorů
    • Je možné filtrovat na základě spojení/nespojení hovoru.
    • Historie hovorů se nenačítá automaticky po každém novém hovoru. Namísto toho se zvýrazní tlačítko indikující, že uživatel může historii aktualizovat. Díky tomu se s historií hovorů lépe pracuje, protože se sama neustále nenačítá.
  • Supervisorský přehled agentů
    • Je možné zobrazit průměrný čas v ACW stavu.
    • Ikony, které souvisí se stavem agenta, jsou obarveny právě dle souvisejícího stavu.
  • Adresář umožňuje přidávat duplicitní záznamy.
  • V detailu hovoru nyní cesta hovoru zobrazuje mnohem detailnější informace o tom, co se s hovorem dělo.
  • Agentský stav "Připraven" umožňuje zapínaní a vypínaní specifických kanálů (příchozí hovory, e-maily, tásky, chat, dialer).

4.22.4

Opravy

  • Email zobrazuje šablony i pokud je otevřen z tásku.
  • Opraveno stahování emailových příloh.

Nové funkcionality

  • Historie hovorů má tlačítko "Obnovit" místo automatického obnovování, které bylo nepřívětivé při velkém počtu hovorů.

4.22.3

Opravy

  • Aplikace preventivně obnoví přihlášení před načtením emailu, aby nedošlo k selhání jeho načtení.

4.22.2

Opravy

  • Historie hovorů zobrazuje poslední frontu pokud byl hovor přepojován mezi frontami.

Nové funkcionality

  • Při přehrávání nahrávky se zobrazí zvuková vlna hovoru.
  • Nová komponenta umožňující zobrazení seznamu CRM osob a vyhledávání podle jména.

4.22.1

Opravy

  • AUX stav má výchozí šedou barvu pokud nemá vybraný důvod volání nastavenou barvu.

4.22.0

Nové funkcionality

  • Nastavení při sestavení aplikace bylo odebráno a aplikace tím byla sjednocena pro všechny produkce.
    • Nastavení akce po kliknutí na číslo v historii hovorů bylo přemístěno do uživatelského nastavení.
  • Byl přidán modal s informacemi o operátorské aplikaci. Odkaz pro otevření je v hlavním menu.
  • Výběr všech agentů v určitém týmu ve stahování reportů nyní agenty přidá místo nahrazení již vybraných.

4.21.0

Nové funkcionality

  • Aplikace přehraje upozorňující zvuk pokud je automaticky přijatý hovor.

4.20.2

Opravy

  • Aplikace nespadne pokud se uživatel pokusí přidat agenta do fronty, ke které nemá oprávnění.

Nové funkcionality

  • Po najetí myší na tlačítko pro vytáčení se zobrazují nápověda pro klávesové zkratky.

4.20.1

Opravy

  • Aplikace nespadne pokud parametry onDeviceOptionsChange a onSelectedDeviceChange nejsou nastaveny v konfiguraci.

4.20.0

Opravy

  • Notifikace o počtu čekajících volajících zmizí pokud se agent přepne z AUX stavu do nějakého jiného.

Nové funkcionality

  • Hovor je možné ovládat pomocí F kláves (viz dokumentace).
  • Hovor může být přijat přímo pomocí tlačítka v systémové notifikaci.

4.19.0

Nové funkcionality

  • Informace o dostupných vstupních a výstupních zařízeních (reproduktory/mikrofony), které následně používá SoftPhone a jejich vybrání může být provedeno přes API.
  • Upraveno grafické rozhraní práce s šablonami v supervisorském ovládání pro lepší uživatelskou přívětivost.
  • AUX stav může zobrazovat AUX důvod místo "Nepřipraven" (nastavitelné v uživatelském nastavení).
  • Z historie hovorů je možné si zobrazit detail hovoru.
  • Tlačítko pro hodnocení agenta může být skryto v uživatelském nastavení.

Známé chyby

  • Aplikace může spadnout pokud parametry onSelectedDeviceChange a onDeviceOptionsChange nejsou nastaveny v konfiguraci.

4.18.4

Nové funkcionality

  • Agentovi se zobrazí chybová hláška pokud se SoftPhone nemůže připojit k ústředně.

4.18.0

Nové funkcionality

  • Pokud je v metadatech hovoru nalezen nastavený klíč, je zobrazen pouze odkaz na externí CRM namísto UCS µUCS.

4.17.4

Nové funkcionality

  • Upraven způsob skrývání agentů ve skrytých AUX důvodech.

4.17.3

Opravy

  • Opraveno skrývání offline agentů.

4.17.2

Opravy

  • Opraveno skrývání offline agentů.

4.17.1

Opravy

  • Osoba, která nemá data již nezpůsobuje chyby.

Nové funkcionality

  • Widget Tlačítko podporuje nový formát šablon a šablony, které neobsahují žádný další text.
  • CRM se neotevře pokud je tak nastaveno na hovoru.

4.17.0

Nové funkcionality

  • Supervizorský pohled umožňuje změnu velikosti písma.

4.16.0

Nové funkcionality

  • Kniha kontaktů
    • Fronta je obarvena podle toho, kolik je v ní dostupných agentů.
    • Parametr "Zobrazit fronty v knize kontakty při přepojování" byl odstraněn z uživatelského nastavení protože je nyní nastaven na agentově týmu.
    • Dodatečné kontakty jsou také odstraněny z nastavení, protože jsou také nastaveny na agentově týmu.

4.15.3

Opravy

  • Průměrný čas přichozích/odchozích hovorů je zobrazován jako čas místo počtu sekund.

4.15.2

Opravy

  • CRM záložka se automaticky zavře pokud je hovor zrušen/zavěšen.

4.15.1

Nové funkcionality

  • Widget "Statistiky agenta" umí zobrazit průměrný čas příchozích/odchozích hovorů

4.15.0

Nové funkcionality

  • Supervisorský pohled
    • Offline agenti mohou být skryti.
  • Kontakty v adresáři nemusí být čísla.

4.14.0

Nové funkcionality

  • Výběr front řadí fronty abecedně.
  • Supervisorské ovládání
    • Filter může být skryt.
    • Objeví se stránkování pokud počet buněk překročí nastavený limit, což způsobuje problémy s výkonem.
    • Suspendace (aktivace) agenta ve všech frontách nebo všech agentů ve frontě se používá pomocí 2 tlačítek místo zaškrtávátka.
  • Úprava designu stavu agenta.

4.13.0

Opravy

  • Menu se již vždy zobrazuje nad widgety.

Nové funkcionality

  • AUX důvod v supervisorském pohledu zčervená, pokud je v něm agent déle než nastavený limit.
  • Výběr CRM osoby může mít alternativní tabulkový vzhled, který může být navíc nakonfigurován metadaty fronty.

4.12.1

Nové funkcionality

  • Úprava designu nastavení filtru pro zahrnutí/vyloučení svátků ve stahování reportů

4.12.0

Opravy

  • Opravena barva ikony hovoru v historii volání.

Nové funkcionality

  • Widget pro stahování reportů umožňuje filtrovat podle tříd svátků.

4.11.2

Opravy

  • Přidány texty do nastavení widgetu Statistiky agenta.

4.11.1

Nové funkcionality

  • Widget Stav sdílených dat umožňuje zadat cestu k datům.

4.11.0

Nové funkcionality

  • Widget Statistiky agenta umožňuje zobrazit dlouhodobé (měsíční) statistiky (ne/přijaté hovory, doba hovorů, doba vyzvánění, doba ACW).

4.9.6

Opravy

  • Tlačítko pro uložení tásku při jeho úpravě bylo přemístěno nad editační formulář pro zpřehlednění a seskupení ovládacích prvků (začátek editace, přerušení editace, uložení).
  • Úprava tásku se již nemůže dostat do napůl editačního napůl zobrazovacího stavu.
  • Widget Stahování reportů
    • Výběr agentů podle skupiny nevybere první skupinu (System) pokud agent opustí výběr bez vybrání konkrétní fronty.

4.9.5

Nové funkcionality

  • Přehled agentů umožňuje supervisorům ukončit hovory.
  • Widget Stahování reportů umožňuje filtrování podle skupin.

4.9.2

Opravy

  • Opraven widget Příchozí fronta, který způsoboval fatální chybu pokud barva v metadatech nebyla v HEX formátu.

4.9.0

Opravy

  • Přihlášení je nyní lokalizováno podle nastavení operátorské aplikace.

Nové funkcionality

  • Klonování agentů umožňuje nastavit viditelnost a založit softwarový telefon. #174, #163
  • Widget Příchozí fronta zobrazuje štítky hovorů podle metadat hovoru. #148

4.8.1

Opravy

  • Opraveno zobrazování agentů z jiných týmů (ke kterým agent nemá oprávnění). #172

4.8.0

Nové funkcionality

  • Je možné smazat více vybraných widgetů najednou pomocí kontextového menu.
  • Přidán widget umožňující zobrazovat sdílená data.

4.7.0

Nové funkcionality

  • SoftPhone hlasitost může být upravena pomocí nastavení, které se zobrazí po kliknutí na ikonu sluchátek v horní liště.
  • V supervisorském přehledu se se zobrazuje indikátor, pokud telefon není registrovaný v ústředně.

4.5.2

Opravy

  • Ikona v notifikaci o příchozím hovoru se již zobrazuje správně.
  • Pouze aktivní a veřejní agenti se zobrazují v chatu.

4.5.1

Opravy

  • Opraveno SoftPhone vyzvánění, které bylo způsobeno načítáním mp3 souboru ze špatné adresy.

4.5.0

Nové funkcionality

  • Zobrazí se systémová notifikace pokud začne vyzvánět hovor.

4.4.20

Nové funkcionality

  • Je možné nastavit na email frontě, že pokud agent vloží text do odpovědi, vloží se bez formátování.

4.4.18

Opravy

  • Opraven nejdéle čekající volající v widgetu Stav front.
  • Opraveno řazení v supervisorském přehledu.

Nové funkcionality

  • Widgety mají kontextové menu v editačním režimu. Umožňuje naklonování a smazání widgetu.

4.4.16

Nové funkcionality

  • Obnoven původní hovor při přepojování.

4.4.2

Nové funkcionality

  • Je možné nastavit barvy stavu agenta.

4.3.4

Nové funkcionality

  • Neveřejní agenti nejsou zobrazováni v supervizorském přehledu.

4.2.0

Opravy

  • Událost o zavěšení hovoru poslaná pomocí operátorského API má správný čas ukončení hovoru.
  • Seřízena komunikace mezi instancemi aplikace pro zajištění pouze jednoho aktivního SoftPhonu.

Nové funkcionality

  • Přidána kontrola zvuku a mikrofonu SoftPhonu.

4.1.0

Nové funkcionality

  • Widget Tlačítko může být nastaven aby posílal události do UCS.

4.0.8

Opravy

  • Opraveno zastavování SoftPhone telefonu pokud se uživatel přihlásil v jiné záložce.