CRM záložka s osobou a seznam CRM osob umožňuje sloučení 2 osob. Sloučení převede tásky, kontakty a interakce na zvolenou osobu a původního osobu smaže.
Historie hovorů
Je možné filtrovat na základě spojení/nespojení hovoru.
Historie hovorů se nenačítá automaticky po každém novém hovoru. Namísto toho se zvýrazní tlačítko indikující, že uživatel může historii aktualizovat. Díky tomu se s historií hovorů lépe pracuje, protože se sama neustále nenačítá.
Supervisorský přehled agentů
Je možné zobrazit průměrný čas v ACW stavu.
Ikony, které souvisí se stavem agenta, jsou obarveny právě dle souvisejícího stavu.
Adresář umožňuje přidávat duplicitní záznamy.
V detailu hovoru nyní cesta hovoru zobrazuje mnohem detailnější informace o tom, co se s hovorem dělo.
Agentský stav "Připraven" umožňuje zapínaní a vypínaní specifických kanálů (příchozí hovory, e-maily, tásky, chat, dialer).
Informace o dostupných vstupních a výstupních zařízeních (reproduktory/mikrofony), které následně používá SoftPhone a jejich vybrání může být provedeno přes API.
Upraveno grafické rozhraní práce s šablonami v supervisorském ovládání pro lepší uživatelskou přívětivost.
AUX stav může zobrazovat AUX důvod místo "Nepřipraven" (nastavitelné v uživatelském nastavení).
Z historie hovorů je možné si zobrazit detail hovoru.
Tlačítko pro hodnocení agenta může být skryto v uživatelském nastavení.