Přeskočit na hlavní obsah

UCS Operator - changelog

3.33.0

Nové funkcionality

  • Widget Stahování reportů umožňuje stáhnout opakovaná volání.

3.29.0

Nové funkcionality

  • Seznam emailů a záložka s konkrétním emailem zobrazují prioritu emailu.

3.28.2

Opravy

  • Opraveno počítání odchozích ztracených hovorů.
  • Historie hodnocení již zobrazuje správný čas.

3.28.0

Nové funkcionality

  • Šířka pravého menu může být nastavena.

3.27.0

Nové funkcionality

  • Přehraje se zvuková notifikace při příchozí zprávě v interním chatu.

3.26.0

Nové funkcionality

  • Metadata tasků mohou být nastavena na různé typy vstupů nebo tlačítko.
  • Widget Přiřazení tasku umí filtrovat a řadit zobrazené tásky.
  • V editačním módu může být widget přidán na volné místo pomocí dvojkliku.
  • Historie hodnocení agentů může být řazena podle data a agenta.

3.25.0

Nové funkcionality

  • Řešení tásku a poznámka může být upravena pomocí editoru, který umožňuje formátovaný text. Zároveň je možné aplikovat připravenou šablonu.
  • U poznámky může být zakázána editace pokud jsou tásky importovány z jiného zdroje.

3.24.0

3.23.1

Opravy

  • Interakce v CRM se již aktualizuje po úpravě.
  • Příjemce emailu může být přidán ručně.

3.23.0

Nové funkcionality

  • CRM interakce jsou nyní v tabulce pro lepší zarovnání sloupečků