CRM
Integrované μCRM v operátorské aplikaci umožňuje snadný přístup k datům, které potřebuje agent call centra pro odbavení hovoru. Základní struktura:
- Osoba
- Kontakty (telefonní číslo, e-mail, adresa, atp.)
- Interakce (komunikace s klientem různými kanály)
- Telefonní hovor
- SMS
- Tásky (úkoly, které není možné zpracovat okamžitě, např. během hovoru)
Odkazy
Mezi jednotlivými objekty (osoby, e-maily, tásky, hovory) je možné vytvářet vazby pomocí speciálních odkazů. Formát odkazu se skládá z typu objektu, znaku mříž # a ID objektu. Jsou podporovány následující odkazy:
- C#1234 - odkaz na klienta ID 1234
- E#482 - odkaz na e-mail ID 482
- T#13579 - odkaz na tásk ID 13579
- P#1652903576.1000 - odkaz na hovor ID 1652903576.1000
Příklad odkazu na e-mail ID 482 v tabech:
Při kliknutí levým tlačítkem myši na odkaz v tabu se zkopíruje do schránky E#482
a následně je možné jej vložit na jiné místo a tak vytvořit odkaz na tento e-mail.
Ukázka vložení odkazů do tásku:
Následné zobrazení tásku:
Při kliknutí levým tlačítkem myši na odkaz v tásku nebo e-mailu se otevře objekt na který odkaz ukazuje (e-mail, tásk nebo klient).