Widgety
Operátorskou aplikaci lze plně přizpůsobit pomocí widgetů. Widgety se umisťují na záložku (tab) typu widget nástěnka (widget board). Případně lze na celou záložku umístit jeden velký widget. Pro změnu rozložení či umístění nových widgetů je nejprve nutné Odemknout komponenty. Editační režim je indikován mírným rozmazáním widgetů.
Widgety se přidají pomocí položky Přidat widget nebo dvojitým kliknutím na ploše widget nástěnky. Následným dojitým kliknutím na widget se otevře dialog s nastavením widgetu.
Widgety lze libovolně přesouvat po widget nástěnce, při stisknutí levého tlačítka myši a tažením lze označit více widgetů pro přesun. Měnit velikost widgetů lze pomocí pravého dolního rohu.
Widget lze smazat buď tlačítkem v dialogu nastavení nebo kliknutím pravým tlačítkem myši na daný widget.
Widgety je možné klonovat buď tlačítkem v dialogu nastavení nebo kliknutím pravým tlačítkem myši na daný widget.
Změny rozložení se uloží na server v okamžiku kliknutí na Zamknout komponenty v nabídce. Pokud omylem rozbijete rozložení, pak stiskněte F5 pro znovu-načtení aplikace, čímž dojde k načtení původního rozložení ze serveru.
Každý widget má svou specifickou funkci:
Název | Funkce |
---|---|
Aktivní hovory | Seznam probíhajících hovorů v ústředně. |
Automatický příposlech | Umožňuje příposlech hovorů nováčků. |
Diagram | |
Editor sdílených dat | |
Checklist | |
Odchozí fronta | |
Počet hovorů | |
Poznámka | |
Přehled agentů | Seznam agentů v tabulce s přehledem časů, počtu hovorů, atd. |
Přepínání stavů | |
Příchozí fronta | |
Přiřažení e-mailu | |
Přiřazení tásku | |
Rychlé vytáčení | |
SMS | |
Stahování reportů | |
Statistiky agenta | |
Stav agentů | |
Stav sdílených dat | |
Tlačítko | |
Upravování nastavení | |
Zobrazení sdílených dat |