Přeskočit na hlavní obsah

Widgety

Operátorskou aplikaci lze plně přizpůsobit pomocí widgetů. Widgety se umisťují na záložku (tab) typu widget nástěnka (widget board). Případně lze na celou záložku umístit jeden velký widget. Pro změnu rozložení či umístění nových widgetů je nejprve nutné Odemknout komponenty. Editační režim je indikován mírným rozmazáním widgetů.

Odemknout komponenty

Widgety se přidají pomocí položky Přidat widget nebo dvojitým kliknutím na ploše widget nástěnky. Následným dojitým kliknutím na widget se otevře dialog s nastavením widgetu.

Přidat widget

Widgety lze libovolně přesouvat po widget nástěnce, při stisknutí levého tlačítka myši a tažením lze označit více widgetů pro přesun. Měnit velikost widgetů lze pomocí pravého dolního rohu.

Widget lze smazat buď tlačítkem v dialogu nastavení nebo kliknutím pravým tlačítkem myši na daný widget.

Widgety je možné klonovat buď tlačítkem v dialogu nastavení nebo kliknutím pravým tlačítkem myši na daný widget.

Změny rozložení se uloží na server v okamžiku kliknutí na Zamknout komponenty v nabídce. Pokud omylem rozbijete rozložení, pak stiskněte F5 pro znovu-načtení aplikace, čímž dojde k načtení původního rozložení ze serveru.

Každý widget má svou specifickou funkci:

NázevFunkce
Aktivní hovorySeznam probíhajících hovorů v ústředně.
Automatický příposlechUmožňuje příposlech hovorů nováčků.
Diagram
Editor sdílených dat
Checklist
Odchozí fronta
Počet hovorů
Poznámka
Přehled agentůSeznam agentů v tabulce s přehledem časů, počtu hovorů, atd.
Přepínání stavů
Příchozí fronta
Přiřažení e-mailu
Přiřazení tásku
Rychlé vytáčení
SMS
Stahování reportů
Statistiky agenta
Stav agentů
Stav sdílených dat
Tlačítko
Upravování nastavení
Zobrazení sdílených dat