Nahrávání hovorů
Nativní funkcí UCS je nahrávání hovorů a řízení přístupu k nahrávkám podle oprávnění. Hovory mohou být nahráv ány trvale nebo na základě požadavku uživatele. Hovory se nahrávají stereo (volající je v levém kanálu, volaný v pravém) ve formátu MP3 nebo WAV. Nahrávka je k dispozici ihned po dokočení hovoru. Systém dále podporuje přepis nahrávky (Speech-to-Text), štítkování a detekci sentimentu pomocí AI.
info
Množství nahraných hovorů je omezeno pouze diskovou kapacitou. Datová náročnost formátu MP3 je cca 200 kB na minutu hovoru.
Typ call centra | Hovory / den | Data / den | Data / měsíc | Data / rok |
---|---|---|---|---|
Malé (5 agentů) | 500 | 200 MB | 4 GB | 48 GB |
Střední (30 agentů) | 3 000 | 1,2 GB | 24 GB | 288 GB |
Velké (150 agentů) | 15 000 | 6 GB | 120 GB | 1,4 TB |
Pro 24hodinový provoz použijte koeficient 1,5.