On this page
UCS Operator - changelog
4.23.3
Opravy
Supervisorský přehled agentů opět zobrazuje čas strávený v AUX důvodech.
4.23.2
Opravy
Aplikace již nespadne uživatelům, kteří nejsou přiřazeni v žádném týmu.
4.23.0
Opravy
CRM
Tlačítko "zpět" v levém horním rohu se nezobrazuje pokud neexistují jiné osoby, které by bylo možné vybrat a tedy tlačítko nemá žádný efekt.
Tlačítko "zpět" obsahuje text "Výběr osoby" které lépe indikuje význam tlačítka.
Zbytečný scrollbar v supervisorském ovládání byl odstraněn.
Multiple queues in call history has contrasting background while using dark mode.
Historie hovorů
Opravena barevná nečitelnost u hovorů, které procházely více než jednou frontou. Tato chyba se projevovala v dark módu.
Design filtru byl upraven.
Sloupeček CRM byl přejmenován na Info protože nyní obsahuje i odkaz na detail hovoru.
Nové funkcionality
CRM záložka s osobou a seznam CRM osob umožňuje sloučení 2 osob. Sloučení převede tásky, kontakty a interakce na zvolenou osobu a původního osobu smaže.
Historie hovorů
Je možné filtrovat na základě spojení/nespojení hovoru.
Historie hovorů se nenačítá automaticky po každém novém hovoru. Namísto toho se zvýrazní tlačítko indikující, že uživatel může historii aktualizovat. Díky tomu se s historií hovorů lépe pracuje, protože se sama neustále nenačítá.
Supervisorský přehled agentů
Je možné zobrazit průměrný čas v ACW stavu.
Ikony, které souvisí se stavem agenta, jsou obarveny právě dle souvisejícího stavu.
Adresář umožňuje přidávat duplicitní záznamy.
V detailu hovoru nyní cesta hovoru zobrazuje mnohem detailnější informace o tom, co se s hovorem dělo.
Agentský stav "Připraven" umožňuje zapínaní a vypínaní specifických kanálů (příchozí hovory, e-maily, tásky, chat, dialer).
4.22.4
Opravy
Email zobrazuje šablony i pokud je otevřen z tásku.
Opraveno stahování emailových příloh.
Nové funkcionality
Historie hovorů má tlačítko "Obnovit" místo automatického obnovování, které bylo nepřívětivé při velkém počtu hovorů.
4.22.3
Opravy
Aplikace preventivně obnoví přihlášení před načtením emailu, aby nedošlo k selhání jeho načtení.
4.22.2
Opravy
Historie hovorů zobrazuje poslední frontu pokud byl hovor přepojován mezi frontami.
Nové funkcionality
Při přehrávání nahrávky se zobrazí zvuková vlna hovoru.
Nová komponenta umožňující zobrazení seznamu CRM osob a vyhledávání podle jména.
4.22.1
Opravy
AUX stav má výchozí šedou barvu pokud nemá vybraný důvod volání nastavenou barvu.
4.22.0
Nové funkcionality
Nastavení při sestavení aplikace bylo odebráno a aplikace tím byla sjednocena pro všechny produkce.
Nastavení akce po kliknutí na číslo v historii hovorů bylo přemístěno do uživatelského nastavení.
Byl přidán modal s informacemi o operátorské aplikaci. Odkaz pro otevření je v hlavním menu.
Výběr všech agentů v určitém týmu ve stahování reportů nyní agenty přidá místo nahrazení již vybraných.
4.21.0
Nové funkcionality
Aplikace přehraje upozorňující zvuk pokud je automaticky přijatý hovor.
4.20.2
Opravy
Aplikace nespadne pokud se uživatel pokusí přidat agenta do fronty, ke které nemá oprávnění.
Nové funkcionality
Po najetí myší na tlačítko pro vytáčení se zobrazují nápověda pro klávesové zkratky.
4.20.1
Opravy
Aplikace nespadne pokud parametry onDeviceOptionsChange
a onSelectedDeviceChange
nejsou nastaveny v konfiguraci.
4.20.0
Opravy
Notifikace o počtu čekajících volajících zmizí pokud se agent přepne z AUX stavu do nějakého jiného.
Nové funkcionality
Hovor je možné ovládat pomocí F kláves (viz dokumentace ).
Hovor může být přijat přímo pomocí tlačítka v systémové notifikaci.
4.19.0
Nové funkcionality
Informace o dostupných vstupních a výstupních zařízeních (reproduktory/mikrofony), které následně používá SoftPhone a jejich vybrání může být provedeno přes API.
Upraveno grafické rozhraní práce s šablonami v supervisorském ovládání pro lepší uživatelskou přívětivost.
AUX stav může zobrazovat AUX důvod místo "Nepřipraven" (nastavitelné v uživatelském nastavení).
Z historie hovorů je možné si zobrazit detail hovoru.
Tlačítko pro hodnocení agenta může být skryto v uživatelském nastavení.
Známé chyby
Aplikace může spadnout pokud parametry onSelectedDeviceChange
a onDeviceOptionsChange
nejsou nastaveny v konfiguraci.
4.18.4
Nové funkcionality
Agentovi se zobrazí chybová hláška pokud se SoftPhone nemůže připojit k ústředně.
4.18.0
Nové funkcionality
Pokud je v metadatech hovoru nalezen nastavený klíč, je zobrazen pouze odkaz na externí CRM namísto UCS µUCS.
4.17.4
Nové funkcionality
Upraven způsob skrývání agentů ve skrytých AUX důvodech.
4.17.3
Opravy
Opraveno skrývání offline agentů.
4.17.2
Opravy
Opraveno skrývání offline agentů.
4.17.1
Opravy
Osoba, která nemá data již nezpůsobuje chyby.
Nové funkcionality
Widget Tlačítko podporuje nový formát šablon a šablony, které neobsahují žádný další text.
CRM se neotevře pokud je tak nastaveno na hovoru.
4.17.0
Nové funkcionality
Supervizorský pohled umožňuje změnu velikosti písma.
4.16.0
Nové funkcionality
Kniha kontaktů
Fronta je obarvena podle toho, kolik je v ní dostupných agentů.
Parametr "Zobrazit fronty v knize kontakty při přepojování" byl odstraněn z uživatelského nastavení protože je nyní nastaven na agentově týmu.
Dodatečné kontakty jsou také odstraněny z nastavení, protože jsou také nastaveny na agentově týmu.
4.15.3
Opravy
Průměrný čas přichozích/odchozích hovorů je zobrazován jako čas místo počtu sekund.
4.15.2
Opravy
CRM záložka se automaticky zavře pokud je hovor zrušen/zavěšen.
4.15.1
Nové funkcionality
Widget "Statistiky agenta" umí zobrazit průměrný čas příchozích/odchozích hovorů
4.15.0
Nové funkcionality
Supervisorský pohled
Offline agenti mohou být skryti.
Kontakty v adresáři nemusí být čísla.
4.14.0
Nové funkcionality
Výběr front řadí fronty abecedně.
Supervisorské ovládání
Filter může být skryt.
Objeví se stránkování pokud počet buněk překročí nastavený limit, což způsobuje problémy s výkonem.
Suspendace (aktivace) agenta ve všech frontách nebo všech agentů ve frontě se používá pomocí 2 tlačítek místo zaškrtávátka.
Úprava designu stavu agenta.
4.13.0
Opravy
Menu se již vždy zobrazuje nad widgety.
Nové funkcionality
AUX důvod v supervisorském pohledu zčervená, pokud je v něm agent déle než nastavený limit.
Výběr CRM osoby může mít alternativní tabulkový vzhled, který může být navíc nakonfigurován metadaty fronty.
4.12.1
Nové funkcionality
Úprava designu nastavení filtru pro zahrnutí/vyloučení svátků ve stahování reportů
4.12.0
Opravy
Opravena barva ikony hovoru v historii volání.
Nové funkcionality
Widget pro stahování reportů umožňuje filtrovat podle tříd svátků.
4.11.2
Opravy
Přidány texty do nastavení widgetu Statistiky agenta.
4.11.1
Nové funkcionality
Widget Stav sdílených dat umožňuje zadat cestu k datům.
4.11.0
Nové funkcionality
Widget Statistiky agenta umožňuje zobrazit dlouhodobé (měsíční) statistiky (ne/přijaté hovory, doba hovorů, doba vyzvánění, doba ACW).
4.9.6
Opravy
Tlačítko pro uložení tásku při jeho úpravě bylo přemístěno nad editační formulář pro zpřehlednění a seskupení ovládacích prvků (začátek editace, přerušení editace, uložení).
Úprava tásku se již nemůže dostat do napůl editačního napůl zobrazovacího stavu.
Widget Stahování reportů
Výběr agentů podle skupiny nevybere první skupinu (System) pokud agent opustí výběr bez vybrání konkrétní fronty.
4.9.5
Nové funkcionality
Přehled agentů umožňuje supervisorům ukončit hovory.
Widget Stahování reportů umožňuje filtrování podle skupin.
4.9.2
Opravy
Opraven widget Příchozí fronta, který způsoboval fatální chybu pokud barva v metadatech nebyla v HEX formátu.
4.9.0
Opravy
Přihlášení je nyní lokalizováno podle nastavení operátorské aplikace.
Nové funkcionality
Klonování agentů umožňuje nastavit viditelnost a založit softwarový telefon . #174, #163
Widget Příchozí fronta zobrazuje štítky hovorů podle metadat hovoru. #148
4.8.1
Opravy
Opraveno zobrazování agentů z jiných týmů (ke kterým agent nemá oprávnění). #172
4.8.0
Nové funkcionality
Je možné smazat více vybraných widgetů najednou pomocí kontextového menu.
Přidán widget umožňující zobrazovat sdílená data.
4.7.0
Nové funkcionality
SoftPhone hlasitost může být upravena pomocí nastavení, které se zobrazí po kliknutí na ikonu sluchátek v horní liště.
V supervisorském přehledu se se zobrazuje indikátor, pokud telefon není registrovaný v ústředně.
4.5.2
Opravy
Ikona v notifikaci o příchozím hovoru se již zobrazuje správně.
Pouze aktivní a veřejní agenti se zobrazují v chatu.
4.5.1
Opravy
Opraveno SoftPhone vyzvánění, které bylo způsobeno načítáním mp3 souboru ze špatné adresy.
4.5.0
Nové funkcionality
Zobrazí se systémová notifikace pokud začne vyzvánět hovor.
4.4.20
Nové funkcionality
Je možné nastavit na email frontě, že pokud agent vloží text do odpovědi, vloží se bez formátování.
4.4.18
Opravy
Opraven nejdéle čekající volající v widgetu Stav front.
Opraveno řazení v supervisorském přehledu.
Nové funkcionality
Widgety mají kontextové menu v editačním režimu. Umožňuje naklonování a smazání widgetu.
4.4.16
Nové funkcionality
Obnoven původní hovor při přepojování.
4.4.2
Nové funkcionality
Je možné nastavit barvy stavu agenta.
4.3.4
Nové funkcionality
Neveřejní agenti nejsou zobrazováni v supervizorském přehledu.
4.2.0
Opravy
Událost o zavěšení hovoru poslaná pomocí operátorského API má správný čas ukončení hovoru.
Seřízena komunikace mezi instancemi aplikace pro zajištění pouze jednoho aktivního SoftPhonu.
Nové funkcionality
Přidána kontrola zvuku a mikrofonu SoftPhonu.
4.1.0
Nové funkcionality
Widget Tlačítko může být nastaven aby posílal události do UCS.
4.0.8
Opravy
Opraveno zastavování SoftPhone telefonu pokud se uživatel přihlásil v jiné záložce.