ACD |
fronta kontaktního centra (Automatic Call Distribution) |
ACW/Wrap up |
zpracování agendy hovoru (After Call Work) |
AUX |
stav kdy agent nepřijímá hovory (věnuje se jiné činnosti) |
Agent/Operátor |
uživatel (telefonní linka) obsluhující frontu kontaktního centra |
Called/Calling |
volaná strana, pro kterou je hovor určený (jedná se o konkrétní telefonní číslo) |
Caller/Callee |
volající strana, která iniciuje hovor (vytočí telefonní číslo a čeká na spojení) |
Call Forward |
automatické přesměrování hovoru na jiný telefon |
Call Pickup |
převzetí vyzvánějícího hovoru na jiném telefonu (vnitřní lince) |
Call Transfer |
ruční přepojení hovoru na jiný telefon, Blind: okamžité přepojení, With Consultation/Attended: vč. mezihovoru s osobou na kteoru se přepojuje |
CDR |
přehled proběhlých telefonních hovorů |
Dialplan |
číslovací plán, všechny rozsahy telefonních čísel na které je možné volat |
Extension/Klapka |
vnitřní telefonní číslo (linka) na které je možné volat |
External call |
odchozí nebo příchozí hovor na pobočkovou telefonní ústřednu |
FXO |
analogové telefonní rozhraní, port na bráně do kterého se připojuje státní linka |
FXS |
analogové telefonní rozhraní, port na bráně do kterého se připojuje telefonní přístroj |
ISDN |
digitální telefonní rozhraní, BRI: dva hovorové kanály, PRI nebo E1: 30 hovorových kanálů |
Incoming/Inbound |
příchozí hovor na telefon nebo PBX |
Internal call |
hovor v rámci pobočkové telefonní ústředny |
IVR |
Hlasová nabídka ve které může volající vybrat kam má jeho hovor pokračovat (Interactive Voice Response) |
MoH |
Music on Hold, hudba přehrávaná volajícímu při přepojování nebo vyčkávání v ACD |
Outgoing/Outbound |
odchozí hovor z telefonu nebo PBX |
Pattern |
rozsah telefonních čísel, X zastupuje libovolnou číslici, např. 1XX (rozsah 100 až 199) |
Provisioning |
poskytnutí konfigurace IP telefonu, většinou pomocí TFTP protokolu |
PBX |
Telefonní ústředna (Private Branch eXchange) |
RTP |
Hlasová cesta (Real-time Transport Protocol) |
SBC |
SIP a RTP brána (Session Border Controller) - slouží k oddělení hlasových sítí (aplikační firewall) a ke směrování hovorů |
SIP |
Protokol pro signalizaci (spojování) telefonních hovorů (Session Initiation Protocol) |
Trunk |
slouží k připojení pobočkové telefonní ústředny k veřejné telefonní síti nebo jiné PBX |