Automatický příposlech
Umožňuje příposlech hovorů nováčků. Supervisorovi jsou automaticky spojovány hovory vybraných agentů v režimu příposlechu.
Přepínačem ① se celkově zapíná a vypíná funkce automatického příposlechu. Pomocí tlačítka ② se vybírají nováčci, kteří se zobrazí v seznamu widgetu. Zda má probíhat příposlech u konkrétního agenta se volí zaškrtávátkem ③.
Pokud je zapnuta funkce pomocí přepínače ①, pak se příposlech aktivuje ihned po spojení hovoru klienta a agenta. Supervisor může zavěsit příposlech, aniž by ovlivnil probíhající hovor klienta a agenta. Pokud probíhá příposlech na jednoho z agentů, pak hovor na dalšího agenta neaktivuje další příposlech.
Supervisor musí mít pro využití této funkce spárovaný IP telefon nebo softphone!
Nastavení
Tento widget nemá nastavení, resp. nastavuje se přímo z běžného pracovního zobrazení.