Přeskočit na hlavní obsah

Automatický příposlech

Umožňuje příposlech hovorů nováčků. Supervisorovi jsou automaticky spojovány hovory vybraných agentů v režimu příposlechu.

Přepínačem se celkově zapíná a vypíná funkce automatického příposlechu. Pomocí tlačítka se vybírají nováčci, kteří se zobrazí v seznamu widgetu. Zda má probíhat příposlech u konkrétního agenta se volí zaškrtávátkem .

Pokud je zapnuta funkce pomocí přepínače ①, pak se příposlech aktivuje ihned po spojení hovoru klienta a agenta. Supervisor může zavěsit příposlech, aniž by ovlivnil probíhající hovor klienta a agenta. Pokud probíhá příposlech na jednoho z agentů, pak hovor na dalšího agenta neaktivuje další příposlech.

Supervisor musí mít pro využití této funkce spárovaný IP telefon nebo softphone!

Automatický příposlech

Nastavení

Tento widget nemá nastavení, resp. nastavuje se přímo z běžného pracovního zobrazení.